Από τα ράφια και όχι από το διαδίκτυο επιλέγουν τρόφιμα οι Γερμανοί

Από τα ράφια και όχι από το διαδίκτυο επιλέγουν τρόφιμα οι Γερμανοί

Σύμφωνα με έρευνα της Ιpsos μόνο το 6% των Γερμανών αγοράζει συχνά τρόφιμα μέσω διαδικτύου. Οι αγορές αφορούν γλυκίσματα και snacks (39%), ζυμαρικά και ρύζι (38%), φρούτα και λαχανικά (9%).

Το 22% των Γερμανών δηλώνει ότι αγοράζει σπάνια τρόφιμα μέσω διαδικτύου, το 24% δεν έχει αγοράσει ποτέ μέχρι στιγμής διαδικτυακά τρόφιμα ενώ το 48% δηλώνει ότι δεν το θεωρεί δυνατό να αγοράσει τρόφιμα με αυτόν τον τρόπο.