Ελληνικό τσάι στις ΗΠΑ

Εισάγουν τσάι από Ελληνες αγρότες της Βόρειας Ελλάδας και το επεξεργάζονται εν συνεχεία στις ΗΠΑ.

Το τσάι του βουνού κάποτε ήταν αποκλειστικά αντίδοτο στη γρίπη και το συνάχι. Οχι πια. Το ελληνικό τσάι του βουνού σήμερα, παγωμένο και σερβιρισμένο με το πλέον πρωτοποριακό ντιζάιν, κλέβει τις καρδιές των Αμερικανών, ακριβώς όπως συνέβη τα προηγούμενα χρόνια με το ελληνικό γιαούρτι. Ιθύνων νους πίσω από το πολλά υποσχόμενο greek iced tea «Ζοοs», που κυκλοφορεί ήδη στην αγορά της Νέας Αγγλίας των ΗΠΑ, είναι η 29χρονη Ελληνοαμερικανίδα Χριστίνα Τσίπουρας, που μέχρι πρότινος δραστηριοποιούνταν στις δημόσιες σχέσεις και στη διοργάνωση εκδηλώσεων.

Εισαγωγή από Ελλάδα

«Αποφάσισα το 2012 να φέρω το αγαπημένο μου ρόφημα, που έχει επιπλέον αποδειχθεί ως ιδιαίτερα ωφέλιμο, από την Ευρώπη στην Αμερική», αναφέρει η νεαρή επιχειρηματίας, της οποίας ο πατέρας μετανάστευσε στα νιάτα του στη Βοστώνη, αλλά η υπόλοιπη οικογένειά της εξακολουθεί να ζει στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης.

«Εχω περάσει όλα τα παιδικά μου καλοκαίρια στην Ελλάδα, μεταξύ άλλων έβλεπα τον παππού μου να μαζεύει τσάι από το βουνό και τη γιαγιά μου να μου το σερβίρει με μέλι», θυμάται η 29χρονη Χριστίνα, που έκανε το τολμηρό επιχειρηματικό βήμα μαζί με την 30χρονη Νιάρι Κεβεριάν, που έχει εμπειρία στον κλάδο των αφεψημάτων. Για τις ανάγκες του «Ζοοs» εισάγουν τσάι από Ελληνες αγρότες της Βόρειας Ελλάδας και το επεξεργάζονται εν συνεχεία στις ΗΠΑ. Πρόκειται για την ποικιλία Σιδερίτης, την οποία διαθέτουμε σε αφθονία στην ελληνική φύση και προσφέρει τσάι απαλλαγμένο από καφεΐνη.

Η επιλογή του παιχνιδιάρικου ονόματος δεν είναι τυχαία, καθώς έμμεσα παραπέμπει στον θεό Δία, διάσημο… και στην Αμερική. Μετά την εντυπωσιακή πορεία του ελληνικού γιαουρτιού στην αμερικανική αγορά, η Χριστίνα είναι πεπεισμένη ότι πλέον ο επιθετικός προσδιορισμός «ελληνικό» είναι συνώνυμο της επιτυχίας. «Θεωρούν οτιδήποτε ελληνικό φυσικό και υγιεινό προϊόν», διευκρινίζει «και η στροφή στην υγιεινή διατροφή είναι πλέον γεγονός στις ΗΠΑ». Στις συνεντεύξεις της στα αμερικανικά Μέσα απαντά αφοπλιστικά με ένα λογοπαίγνιο «Greek is the new green».

H έως τώρα ανταπόκριση των Αμερικανών καταναλωτών είναι εξαιρετικά θετική, «λένε ότι είναι ελαφρύ και τους ξεδιψά». Κυκλοφορεί σε τρεις γεύσεις, φυσική, λεμόνι και ροδάκινο. «Εχω πολλά σχέδια για το μέλλον: θέλω να λανσάρω μια σειρά αποκλειστικά για παιδιά και μια διαιτητική με 0% ζάχαρη και 0% θερμίδες», αποκαλύπτει η Ελληνοαμερικανίδα Χριστίνα Τσίπουρας, που γνωρίζει το κρυμμένο μήνυμα του επιθέτου της. «Και το τσίπουρο και την τσιπούρα τιμώ δεόντως, κάθε φορά που έρχομαι Ελλάδα», δηλώνει γελώντας σε σπαστά ελληνικά.