Πρόσθεσε το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο στη διατροφή σου

Πρόσθεσε το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο στη διατροφή σου

Η χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και η υψηλή θρεπτική του αξία, καθιστούν το ελαιόλαδο σημαντικό συστατικό για έναν υγιεινό τρόπο διατροφής. Με τις διαφορετικές κατηγορίες ελαιολάδου που υπάρχουν είναι δύσκολο να επιλέξεις τον σωστό τύπο ελαιολάδου που ταιριάζει στις ανάγκες σου σίγουρα όμως θα ξεχωρίσεις το αγνό παρθένο ελαιόλαδο.

Γιατί το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο είναι καλό για την υγεία

Το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο είναι ελάχιστα επεξεργασμένο. Περιέχει περισσότερες πολυφαινόλες και αντιοξειδωτικά, έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη, υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε και αντιφλεγμονώδη στοιχεία.

Οι πολυφαινόλες είναι αντιοξειδωτικές ουσίες που βοηθάνε τον οργανισμό να διατηρείται σε “φόρμα”.

Προστατεύει την καρδιά

Ελαττώνει την κακή χοληστερόλη (LDL) και τα τριγλυκερίδια στο αίμα χωρίς να αλλάζει τα επίπεδα καλής χοληστερόλης (HDL) βοηθώντας στην πρόληψη νοσημάτων της καρδιάς.

Διατηρεί τα επίπεδα αρτηριακής πίεσης

Μελέτες έχουν δείξει ότι προσθέτοντας ελαιόλαδο στη σαλάτα σε προστατεύει από υπέρταση. Η παρουσία κυρίως αζωτούχων λιπαρών οξέων στη διατροφή αναστέλλει τη δράση του ενζύμου Epoxide Hydrolase, ελαττώνοντας την πίεση στο αίμα.

Βοηθά στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα

Η σωστή διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην διατήρηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα των διαβητικών και για το λόγο αυτό η επιλογή ελαιολάδου είναι σημαντική. Το αγνό παρθένο ελαιόλαδο δεν προκαλεί σημαντικές διακυμάνσεις στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και για το λόγο αυτό θεωρείται η καλύτερη επιλογή για διαβητικούς.

Βοηθά στην μείωση του βάρους

Περιέχει μικρό ποσοστό σε κορεσμένα λίπη και υψηλά επίπεδα βιταμίνης Ε, με αποτέλεσμα να βοηθάει στην απώλεια βάρους.

Ενυδατώνει το ξηρό δέρμα

Το ελαιόλαδο είναι καλό για την ενυδάτωση του δέρματος. Βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος με αποτέλεσμα να μη δημιουργούνται σημάδια από τη χαλάρωση.

για σαλάτα: Πρόσθεσε ελαιόλαδο σε σοταρισμένα λαχανικά όπως πχ σε μπρόκολο

σε κέικ: φτιάξε κεικ αντικαθιστώντας το βούτυρο με ελαιολάδο.

Ωστόσο, η υπερβολική κατανάλωση ελαιολάδου μπορεί να προκαλέσει αύξηση του βάρους και των επιπέδων χοληστερίνης στο αίμα. Για τον λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιούμε τη σωστή ποσότητα ελαιολάδου και να αποφεύγουμε το τηγάνισμα!

Μη χρησιμοποιείτε για τηγάνισμα το ίδιο ελαιόλαδο πάνω από 2 φορές!

Για να διατηρηθεί το ελαιόλαδο αναλλοίωτο πρέπει να διατηρείται σε μέρος που είναι σκοτεινό και δροσερό και να καταναλώνεται κατά προτίμηση πριν από την ημερομηνία λήξης του.