Η δαπάνη αγοράς για βιολογικά προϊόντα το πρώτο εξάμηνο του 2015 στη Γερμανία εκ μέρους των καταναλωτών αυξήθηκε κατά 8,4% έναντι του εξαμήνου 2014.
Τα βιολογικά προϊόντα – τα οποία και καλύπτουν το 62% του συνολικού κύκλου πωλήσεων – στα οποία αυξήθηκε η δαπάνη αγοράς είναι:
- κρέας,
- πουλερικά,
- αυγά,
- φρούτα,
- λαχανικά,
- γαλακτοκομικά,
- ζυμαρικά,
- αλεύρι,
- λάδι.
Από την αύξηση ωφελήθηκαν περισσότερο οι αλυσίδες super markets και τα discounter.
Ιδιαίτερα σημαντική αύξηση καταγράφηκε στα βιολογικά μήλα (+16%) και αυγά (+6%).