Γερμανία: Αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης για βιολογικά προϊόντα

Γερμανία: Αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης για βιολογικά προϊόντα

Η δαπάνη αγοράς για βιολογικά προϊόντα το πρώτο εξάμηνο του 2015 στη Γερμανία εκ μέρους των καταναλωτών αυξήθηκε κατά 8,4% έναντι του εξαμήνου 2014.

Τα βιολογικά προϊόντα – τα οποία και καλύπτουν το 62% του συνολικού κύκλου πωλήσεων – στα οποία αυξήθηκε η δαπάνη αγοράς είναι:

  • κρέας,
  • πουλερικά,
  • αυγά,
  • φρούτα,
  • λαχανικά,
  • γαλακτοκομικά,
  • ζυμαρικά,
  • αλεύρι,
  • λάδι.

Από την αύξηση ωφελήθηκαν περισσότερο οι αλυσίδες super markets και τα discounter.

Ιδιαίτερα σημαντική αύξηση καταγράφηκε στα βιολογικά μήλα (+16%) και αυγά  (+6%).