Η ποιότητα, το βασικό κριτήριο επιλογής αγαθών

Η ποιότητα, το βασικό κριτήριο επιλογής αγαθών

Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, η πλειοψηφία των καταναλωτών αγοράζει τρόφιμα με βασικό κριτήριο την ποιότητα και δευτερευόντως τα χρήματα που δίνει, σύμφωνα με πανελλήνια έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών.

Όπως φαίνεται στο σχήμα, η αξία το value for money (σχέση αξίας-τιμής) που απολαμβάνει ο καταναλωτής διαμορφώνεται πρωτευόντως από την ποιότητα και δευτερευόντως από την τιμή.

Κύριος παράγοντας στη διαδικασία επιλογής προϊόντων η ποιότητα.

Άλλα συμπεράσματα της έρευνας – με δείγμα 2.000 καταναλωτών – είναι η θετική γνώμη των καταναλωτών για την εξυπηρέτηση και βοήθεια που λαμβάνουν από το προσωπικό των σουπερμάρκετ καθώς και η θετική αξιολόγηση των χαρακτηριστικών των διαθέσιμων προϊόντων στα ράφια. Οι θετικές γνώμες για την ασφάλεια και υγιεινή των προϊόντων φτάνουν το 88% με σημαντική βελτίωση έναντι του 78% του 2016, ενώ οι θετικές γνώμες για την ποικιλία των προϊόντων φτάνει το 87% των καταναλωτών.