Μειώθηκαν οι τηλεοπτικές διαφημίσεις τροφίμων που απευθύνονται σε παιδιά

Σύμφωνα με νέα έρευνα, τα παιδιά των Ευρωπαίων είναι λιγότερο εκτεθειμένα σε τηλεοπτικές διαφημίσεις τροφίμων συγκριτικά με 10 χρόνια πριν.

Στοιχεία της Accenture Media Management δείχνουν ότι από το 2005 οι μεγαλύτερες μάρκες τροφίμων στον κόσμο έχουν αλλάξει σημαντικά τον τρόπο που διαφημίζουν τα προϊόντα τους για τα παιδιά στην τηλεόραση στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, πολλές μάρκες τροφίμων είτε έχουν αποσύρει τις διαφημίσεις τροφίμων είτε προωθούν μόνο τα διαφημιστικά προϊόντα που πληρούν τα αυστηρά κριτήρια διατροφής κατά τη διάρκεια των παιδικών προγραμμάτων. Αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά των Ευρωπαίων σήμερα είναι σημαντικά λιγότερο εκτεθειμένα σε διαφημίσεις τροφίμων.

Κατά μέσο όρο, τα παιδιά στην ΕΕ σήμερα είναι εκτεθειμένα σε 31% λιγότερες τηλεοπτικές διαφημίσεις τροφίμων σε όλα τα τηλεοπτικά προγράμματα. Ακόμη, διαπιστώνεται 47% λιγότερες διαφημίσεις προϊόντων που δεν πληρούν τα κριτήρια διατροφής και 82% λιγότερα προϊόντα που δεν πληρούν τα κριτήρια κατά τη διάρκεια τηλεοπτικών παιδικών προγραμμάτων.

EurActiv