Νέες τάσεις στην κατανάλωση οίνου στις ΗΠΑ

Νέες τάσεις στην κατανάλωση οίνου στις ΗΠΑ

Τα βασικά σημεία αμερικανικής μελέτης που αφορά τις τάσεις κατανάλωσης οίνων στις ΗΠΑ, την πρώτη καταναλώτρια χώρα του κόσμου:

  • Τα οινοποιεία αναζητούν όλο και περισσότερο να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις που εκφράζονται από τους καταναλωτές, αντί να του επιβάλλουν μια δικής τους έμπνευσης προσφορά.
  • Περισσότερο από το ήμισυ των τακτικών καταναλωτών μεταξύ 25 και 40 χρησιμοποιούν πλέον τα κοινωνικά δίκτυα για να εκφράσουν τις απόψεις τους σχετικά με το κρασί ή για να συλλέξουν πληροφορίες και συμβουλές.
  • Οι αφρώδεις οίνοι και οι σαμπάνιες συνοδεύονται με το φαγητό, διευρύνοντας το φάσμα των δυνατοτήτων όσον αφορά περιπτώσεις κατανάλωσης.
  • Από τις ποικιλίες των κρασιών, κυρίαρχο είναι το “Μοσχάτο” που έχει το πάνω χέρι, μεταξύ των νέων καταναλωτών.
  • Μεταξύ ηλικιών 25-40 δεν επηρεάζονται από τις παραδόσεις γύρω από το κρασί και δεν διστάζουν να δοκιμάζουν αναμείξεις που οι άλλοι μπορεί να θεωρούν ως ιεροσυλία. Έτσι, το 66% ανακατεύουν το κρασί με χυμό φρούτων, το 51% φτιάχνουν με βάση το κρασί κοκτέιλ, το 48% προσθέτουν σόδα, το 46% σερβίρουν το κρασί με παγάκια και μερικές φορές το 27% των ερωτηθέντων πίνουν κρασί σε ένα ποτήρι με καλαμάκι.
  • Ο τύπος των συσκευασιών των κρασιών συνεχώς διευρύνεται. Επιπλέον, τα βιδωτά καπάκια φαίνεται να εδραιώνονται μόνιμα πέρα από τον Ατλαντικό: το 72% των καταναλωτών ηλικίας κάτω των 40 ετών αγοράζουν φιάλες με βιδωτό καπάκι τακτικά. Σχεδόν οι μισοί από τους νέους καταναλωτές επιλέγουν επίσης μπουκάλια 18,7cl, ειδικά για υπαίθριες εκδηλώσεις.
  • Τα 2/3 των Αμερικανών πραγματοποιούν την επιλογή ενός κρασιού βάσει της ετικέτας του, το 76% από αυτούς λένε ότι η γεύση είναι το κύριο κίνητρο για την επανάληψη των αγορών.
  • Οι ποικιλίες Merlot, Cabernet Sauvignon, Chardonnay, Pinot Noir και Pinot Grigio ξεχωρίζουν.
  • Από ένα προϊόν πολυτελείας, που καταναλωνόταν περιστασιακά, το κρασί έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της ζωής πολλών καταναλωτών, οι οποίοι εκτιμούν ότι μπορεί να καταναλωθεί ανά πάσα στιγμή, ακόμη και μπροστά στην τηλεόραση.