Ηνωμένο Βασίλειο: Τα παρασκευασμένα νωπά προϊόντα κερδίζουν συνεχώς έδαφος

Ηνωμένο Βασίλειο: Τα παρασκευασμένα νωπά προϊόντα κερδίζουν συνεχώς έδαφος

Σύμφωνα με έρευνα της Kantar Worldpanel, τα παρασκευασμένα νωπά προϊόντα κερδίζουν συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην αγορά νωπών φρούτων και λαχανικών του Ηνωμένου Βασιλείου.

Τα πλέον πρόσφατα διαθέσιμα στοιχεία δείχνουν ότι οι πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας αυξήθηκαν, σε ετήσια βάση, κατά 11% σε αξία και 13,7% σε όγκο.

Ειδικότερα, στον τομέα των φρούτων, η αύξηση για τα παρασκευασμένα φρούτα ήταν 14,2%, ενώ η αντίστοιχη αύξηση για φρούτα που διατίθενται χύμα/χωρίς επεξεργασία ήταν μόλις 4,8%.

Η διαφοροποίηση στον τομέα λαχανικών είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή με τις πωλήσεις παρασκευασμένων λαχανικών να αυξάνονται κατά 10,1% και τις αντίστοιχες πωλήσεις λαχανικών που δεν έχουν υποστεί επεξεργασία να μειώνονται κατά -4,6%.

Σύμφωνα με την ανάλυση της Kantar, παρότι ο πόλεμος τιμών στα σημεία λιανικής πώλησης (κυρίως στα super-market) συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό, οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ένα premium επί της τιμής για παρασκευασμένα φρούτα και λαχανικά για να εξοικονομήσουν χρόνο και να διευκολυνθούν στην παρασκευή φαγητού.

Τα πιο δημοφιλή παρασκευασμένα λαχανικά είναι οι πατάτες και τα παρασκευασμένα λαχανικά σε ειδική πλαστική συσκευασία για φούρνο μικροκυμάτων.

Παρά, πάντως, την ανοδική τάση για παρασκευασμένα φρούτα και λαχανικά, μόλις 0,1% των καταναλωτών προμηθεύονται αποκλειστικά τη συγκεκριμένη κατηγορία.

Αντίθετα, 19% των καταναλωτών αγοράζουν μόνο νωπά φρούτα και λαχανικά χωρίς περαιτέρω επεξεργασία, ενώ 81% των καταναλωτών επιλέγουν και τις δύο κατηγορίες για τη διατροφή τους.