Το 90% των αμερικανών καταναλωτών διαβάζουν τις ετικέτες στα τρόφιμα

Το 90% των αμερικανών καταναλωτών διαβάζουν τις ετικέτες στα τρόφιμα

Το 90% των αμερικανών καταναλωτών διαβάζουν τις ετικέτες διατροφικών πληροφοριών στα τρόφιμα, σύμφωνα με έρευνα αγοράς της αμερικανικής εταιρείας NPD Group.

Τα σημαντικότερα στοιχεία για τα οποία αναζητούν πληροφορίες οι καταναλωτές είναι η περιεκτικότητα σε ζάχαρη και η θερμιδική αξία.

Η αναζήτηση σχετικών πληροφοριών είναι πιο εύκολη για την καταναλωτή μετά την υιοθέτηση των νέων κανονισμών labelling της αρμόδιας ομοσπονδιακής Αρχής FDA, βάσει των οποίων, οι εταιρείες υποχρεούνται να αναγράφουν τη θερμιδική αξία του προϊόντος σε μεγαλύτερο πλαίσιο, ενώ τα αναγραφόμενα σάκχαρα συμπεριλαμβάνουν και αυτά που προστίθενται κατά την επεξεργασία του προϊόντος.

Η περιεκτικότητα του προϊόντος σε αλάτι και πρωτεΐνες είναι επίσης στην κορυφή της λίστας των σχετικών αναζητήσεων. Το 38% των καταναλωτών αναζητά πρώτα απ’ όλα την περιεκτικότητα σε αλάτι, με το 33% να αναζητά την αντίστοιχη σε πρωτεΐνες.

Έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι, ενώ η περιεκτικότητα σε λίπη είναι σημαντική πληροφορία για μια μεγάλη μερίδα καταναλωτών, αισθητά μικρότερη μερίδα εξ αυτών αναζητά την περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη. Σημειωτέον ότι με βάση τις νέες προδιαγραφές, έχει προστεθεί η περιεκτικότητα σε ποτάσιο, εξαιτίας της σημασίας της για την υγιεινή διατροφή, ένδειξη την οποία αναζητά συστηματικά το 9% των καταναλωτών σύμφωνα με την έρευνα του NDP.

Πηγή: Ενημερωτικό δελτίο – Γραφείο Ο.Ε.Υ Γενικό Προξενείο Ν. Υόρκης