Τρόφιμα επώνυμα ή ιδιωτικής ετικέτας; Τι υποστηρίζουν οι Γερμανοί καταναλωτές

Τρόφιμα επώνυμα ή ιδιωτικής ετικέτας; Τι υποστηρίζουν οι Γερμανοί καταναλωτές

To 46% των Γερμανών καταναλωτών δεν βλέπουν διαφορές μεταξύ των επωνύμων και ιδιωτικής ετικέτας τροφίμων και ποτών, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας ερευνών αγοράς Μintel. Το εν λόγω ποσοστό είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη, ενώ στη Γαλλία και Πολωνία ανέρχεται σε 34%, στην Ιταλία σε 32% και στην Ισπανία σε 31%.

Το 44% των Γερμανών υποστηρίζει ότι τα επώνυμα προϊόντα δεν παράγονται με αυστηρότερα ποιοτικά standards έναντι των ιδιωτικής ετικέτας (έναντι 27% των Γάλλων, 23% των Ιταλών και Ισπανών και 17% των Πολωνών).

Το 11% απάντησε ότι θα αισθανόταν άσχημα αν τους έβλεπαν να καταναλώνει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ για το 57% η αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας τους δίνει την αίσθηση ότι ανήκουν στους «έξυπνους καταναλωτές».

Παρόλα αυτά η τιμή αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια λήψης της αγοραστικής απόφασης. Το 66% υποστηρίζει ότι η τιμή τους ωθεί στην αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Το 48% των ερωτηθέντων απάντησε ότι θα ήταν πρόθυμοι να αγοράσουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αν γνώριζαν ότι έτσι στηρίζουν την τοπική παραγωγή.

Επίσης το 34% υποστήριξε ότι κατά την άποψή τους δεν υπάρχουν αρκετά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην κατηγορία snack.