Ξεκινά από αύριο 8 Νοεμβρίου 2022, μετά από μεγάλη καθυστέρηση, η περίοδος υποβολής των αιτήσεων πληρωμής για το πρώτο έτος υλοποίησης (9/11/2020 – 8/11/2021) του υπομέτρου 3.1 «Στήριξη για νέες συμμετοχές σε συστήματα ποιότητας» (Δράση 3.1.1).
Η εμπρόθεσμη υποβολή των αιτήσεων πληρωμής, η οποία θα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά μέσω του ΠΣΚΕ, λήγει στις 30 Δεκεμβρίου 2022.
Η προθεσμία για την υποβολή των φακέλων των εκτυπωμένων αιτήσεων πληρωμής λήγει στις 16 Ιανουαρίου 2023. Για εκπρόθεσμες αιτήσεις η παραπάνω προθεσμία λήγει σε 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία οριστικοποίησης της ηλεκτρονικής υποβολής.
Η υποβολή των φακέλων πραγματοποιείται στις Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας (ΔΑΟ) των οικείων Περιφερειών ή τις Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής (ΔΑΟΚ) των οικείων Περιφερειακών Ενοτήτων, οι οποίες ορίζονται ως αρμόδιοι φορείς για τον έλεγχο
των αιτήσεων πληρωμής και την έγκριση των πληρωμών.