Ξεκινά από αύριο 8 Νοεμβρίου 2022, μετά από μεγάλη καθυστέρηση, η περίοδος υποβολής των αιτήσεων πληρωμής για το πρώτο έτος υλοποίησης (9/11/2020 – 8/11/2021) του υπομέτρου 3.1 «Στήριξη για νέες συμμετοχές σε συστήματα ποιότητας» (Δράση 3.1.1).
Η εμπρόθεσμη υποβολή των αιτήσεων πληρωμής, η οποία θα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά μέσω του ΠΣΚΕ, λήγει στις 30 Δεκεμβρίου 2022.
Η προθεσμία για την υποβολή των φακέλων των εκτυπωμένων αιτήσεων πληρωμής λήγει στις 16 Ιανουαρίου 2023. Για εκπρόθεσμες αιτήσεις η παραπάνω προθεσμία λήγει σε 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία οριστικοποίησης της ηλεκτρονικής υποβολής.
Η υποβολή των φακέλων πραγματοποιείται στις Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας (ΔΑΟ) των οικείων Περιφερειών ή τις Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής (ΔΑΟΚ) των οικείων Περιφερειακών Ενοτήτων, οι οποίες ορίζονται ως αρμόδιοι φορείς για τον έλεγχο
των αιτήσεων πληρωμής και την έγκριση των πληρωμών.
Ελληνική Γεωργία Ενημέρωση|Εκπαίδευση|Συμβουλευτική