Το λογότυπο που θα συνοδεύει τη φέτα στις διεθνείς αγορές

Στην έγκριση του λογότυπου και του μηνύματος των προγραμμάτων για την προώθηση της φέτας στις διεθνείς αγορές, προχώρησε ο ΕΛΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΑ.

Σκοπός των προγραμμάτων προώθησης είναι η ανάδειξη στις αγορές-στόχους της φέτας, ώστε να την καταστήσει συνειδητή επιλογή των καταναλωτών, αυξάνοντας έτσι το μερίδιο αγοράς και τις εξαγωγές.

Το λογότυπο του προγράμματος:

Τα προγράμματα με τίτλο «Feta PDO. Let’s get real!», απευθύνονται:

  • στις αγορές της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας, συνολικού κόστους 2.916.640 € με ποσοστό χρηματοδότησης 75% από την Ε.Ε.
  • στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά, συνολικού κόστους 3.373.224 € με ποσοστό χρηματοδότησης 85% από την ΕΕ.