internet

Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων: Πως μπορούμε να υποβάλλουμε ηλεκτρονικά την καταγγελία μας

Μέσω του gov.gr θα μπορούν οι αγρότες να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους που αφορούν θέματα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και των εποπτευόμενων φορέων του.

Οι καταγγελίες μπορούν ενδεικτικά να αφορούν:

  • καλλιεργητικές πρακτικές,
  • γεωργικές κατασκευές και εγκαταστάσεις,
  • εργασιακά θέματα,
  • γεωργικά απόβλητα,
  • ζητήματα χρήσης ηλεκτρισμού,
  • κάθε είδους επιδοτήσεις, χρηματοδοτούμενα προγράμματα
  • ζητήματα συνεταιρισμών ή άλλων ομαδικών σχήματων,
  • εμπορίας, διαφήμισης, διακίνησης φυτικών προϊόντων
  • ζητήματα προτύπων ποιότητας (π.χ. βιολογικά, Ολοκληρωμένη Διαχ/ση, ΠΟΠ κ.ά)
  • θέματα σχέσεων με δημόσιες υπηρεσίες και με άλλους πολίτες,
  • ζητήματα δημόσιας υγείας
  • θέματα υγείας ζώων και φυτών,
  • θέματα δασικά, περιβάλλοντος, ζωοτροφών, προστασίας και υγείας των ζώων, τροφίμων ζωικής προέλευσης, ζωικών υποπροϊόντων και άλλα

Οι καταγγελίες αυτές υποβάλλονται με τους εξής τρόπους:

α) Ψηφιακά, στον ιστότοπο του ΥπΑΑΤ (www.minagric.gr), στη θέση «Καταγγελίες».

β) Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση kataggelies@minagric.gr.

γ) Μέσω της εφαρμογής του ΥΠΑΑΤ για κινητές συσκευές i-AGRIC, στην επιλογή Υποβολή Αιτήματος / Κατηγορία «Καταγγελίες».

δ)  Ταχυδρομικά, προς το ΥΠΑΑΤ, στην ταχυδρομική διεύθυνση Αχαρνών 2, 10432, Αθήνα

ε) Στη Γραμματεία, με αυτοπρόσωπη παρουσία ή μέσω εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου, στη διεύθυνση Αχαρνών 2, 10432, Αθήνα.

στ) Τηλεφωνικά, στην τηλεφωνική γραμμή 1540.

Με την είσοδο στην ψηφιακή υπηρεσία γίνεται η ταυτοποίηση των στοιχείων του καταγγέλλοντος μέσω του TAXISNET (myAADE) και στη συνέχεια ο καταγγέλλων συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία οθόνης τυποποιημένου εντύπου καταγγελίας on line και κάνει upload όλα τα συνοδευτικά αρχεία που σχετίζονται με την καταγγελία.

Επιπρόσθετα, υπάρχει η δυνατότητα ο καταγγέλλων να υποβάλλει μια καταγγελία χωρίς να χρησιμοποιήσει την ψηφιακή υπηρεσία, αν δεν επιθυμεί να ταυτοποιηθεί μέσω του taxisnet ή δεν είναι δυνατό αυτό, τόσο τηλεφωνικά στο 1540 όσο και πραγματοποιώντας λήψη, είτε από τον ιστότοπο του ΥΠ.Α.Α.Τ. είτε  από τον σύνδεσμο «Χρήσιμοι Σύνδεσμοι» του gov.gr, του τυποποιημένου εντύπου και στη συνέχεια εκτυπώνοντας και αποστέλλοντας το με τους παραπάνω τρόπους (β, δ, ε).